Thursday, March 13, 2008

Drama Queen!!!

Hmmm... i dont know how to start this nonsense story,i know i shouldnt waste my time with this SICK LADY...Shes angry daw(ngek!! who cares) kasi i texted her mom nga wala siyay karapatan nga mamaylo sa ako money nga pinadala.(of course)..Who the heck naman ang dili masuko nga pirmi mamaylo unya dili mobayad.(eeeeww kabaga) Take note! not only once ha! (better ask her???) how many times she did it.I dont give away money with other people(wla tawon ko sa charity YA)..And she also said that how could i do this to the people that treat me good?(waaahhh wa nanimbawot imo balhibo YA) treat good pa ang buang ai..(hehehe nahimoot ko) Maybe treat good with spreading lots of chismiss.Pati ba naman sa wla nako pag greet sa tanan nako relatives in our last visit ginawang issue,ilhan jud nga mga SUYADO ako ra lihok bantayan..(lupig pa lagi artista hehhehe)Hoy YA,im not a politician nga mag suroy suroy kada balay mangau og boto.(kasabot)

And heres the ridiculous part of this issue. Gi labot labot pa jud niya ako KAMAHALAN(hahahha) og rich nga husband diri(weeewww)kaluka sya..Paila jud sa iya pag ka ignorante labot2 ang wla mga labot...I never brag what i have here and niether my husband did.Coz we both know that were not rich (i hope soon para samot kasuya hehehe)..

Naa pa kintahay siyay na hibaw an nga block2x para dili ko ka leave og message.Baba ray nag dako,talawan diay to nga makabasa iya mga visitors sa ahong comment.Bisan unsaon nimo og drama2x dai wlay makig simpatiya nimo.She said that im a monster at least beauty nga monster ag ikaw?(eeeewww)....Pa feeling angel pa kintahay(walay angay) sija pero labaw pang taas og sungay naho..waaaaahhhh....Halata sa dagway nimo dai oi......Ayaw na pag drama2x diha kay paka ulaw lang ka..(.hehheehhehe)
Pahabol diay karon pa daw niya na hibaw an ako batasan(waaahhh another non sense)..unya nag talk daw me everyday pero gi attack daw nako siya...ikaw wla ka nang libak parte naho???waaahhh isip isip YA, before ibuka imong baba...
Pa ingon2x pa kintahay sija nga wla sija nasuya sa aho PR.(ngekk halata dai) everytime nga mag update ang google naga maintain sad siya og check sa aho google,unya pag ma zero dali dali daun siya og report nako nga zero na(waaahhh wa juy uwaw)...pa feeling safe pa ag buang ai....suko2x kintahay sija nga kalingaw ko check sa iya site..ing ana sad imo gibuhat dai sauna nga wla pako pr kada oras sad ka mag check kong unsa new sa ako site.ning stop na lamang ka pag ka pr naho kay dili siguro ka kadawat nga daghan na ako campaign (waaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh)pakaulaw lang sulat2x puro hinambog....

1 comment:

Lisa said...

Hi dai, kumusta? nangasaba man ka dai,hehehe... Naa diay ka secret na hate ha,hehehehe...